ЈП „ПОШТА СРБИЈЕ“: НОВА УСЛУГА СЛАЊА ПОШИЉКИ
Ако то сада није случај ускоро би се могло десити да вам поштар постане једно од радо виђених лица на кућном прагу. Наиме, у низу нових услуга које доприносе квалитету и доступности, а пре свега задовољству корисника, јавно предузеће „Пошта Србије“ увело је још једну – посредовање у преузимању пост-експрес пошиљки од стране поштара. На овај начин уштедећете своје време, јер не морате да одлазите у пошту.
-Поштар у личном контакту са пошиљаоцем договара време преузимања пост-експрес пошиљке на датој адреси. Овом услугом обухваћене су само пост-експрес пошиљке које имају услугу данас за сутра, где је начин плаћања готовином пошиљаоца или примаоца – појашњава Светлана Михаиловић, руководилац службе за поштанске услуге, продају и маркетинг.
Пошиљке се преузимају упаковане у стандардизованој пост-експрес амбалажи, у зависности од тога да ли је реч о документацији или роби, а пошиљка може бити и откупна.
-Документација се пакује у стандардизовану картонску амбалажу, а роба у ПВЦ кесу, која је такође стандардизована – наводи наша саговорница.
Преузету пост-експрес пошиљку поштар доноси у пошту на даљу прераду и она улази у редовне поштанске токове. Ова услуга наплаћује се по важећем ценовнику за пост-експрес услуге. Новине у пословању и ширење асортимана услуга, истичу у овом јавном предузећу, само су наставак континуираног развоја „Поште Србије“, друштвено-одговорне компаније, која је готово два века у функцији грађана, привреде и државе.
Ј.В.
фото: Телевизија Смедерево
Comments are closed.