ПРОИЗВОДИ МЛЕКАРЕ „КРУНА“ НА „ЛИДЛОВИМ“ ПОЛИЦАМА

У оквиру бренда “С љубављу, домаће” на полицама познатог трговинског ланца “Лидл” однедавно се налазе и производи млекаре “Круна” из Велике Плане. Реч је о асортиману од 10 производа: јогурту, млеку и разним врстама сирева, припремљеним од млека из Шумадије и Поморавља. Посебно се издвајају свеже млеко и јогурт са чак 4 одсто млечне масти.

Млекара “Круна” изграђена је у срцу познатих пашњака, а иза ње стоји пословна прича породице Зељић, која је за само годину дана исписала историју успешног предузећа, које тренутно запошљава 40-так радника. Због повећаног обима посла, планира и упошљавање нових радника, чиме доприноси и бољој пословној клими овог подручја.

У простору који обухвата површину од око три хиљаде метара квадратних, млеко и млечни производи се прерађују најсавременијом опремом, последње генерације. Брине се о безбедности производа, поштовању свих стандарда, посебно о заштити животне средине, тако да за поједина паковања својих производа у „Круни“ користе биоразградиву амбалажу.

-Сама идеја о изградњи млекаре проистекла је из породичне фирме “Круна комерц”, која се већ 30 година бави продајом млека и млечних производа, па смо одлучили да све оно што знамо о млеку преточимо у сопствену производњу, уз жељу да своје искуство, средства и знање применимо на тзв.”зеленом пољу”. Применили смо највише стандарде, почевши од саме изградње објекта, преко опремања лабораторије за контролу сировина и готових производа, до савремено опремљених радних места – истиче Стево Зељић, власник и директор млекаре “Круна” и објашњава да се млеко за прераду откупљује са најбољих фарми Шумадије и Поморавља.

Реч је о сировинама високог квалитета, а производи млекаре “Круна” се препознају по надасве домаћем и свежем укусу. Велики искорак начињен је сарадњом са компанијом „Лидл“, захваљујући чему су утростручили производњу.

-Са компанијом “Лидл” смо направили успешан и велики корак , јер она је наш сигуран купац и учи нас како да унапређујемо нашу фирму. Пре ове сарадње, прерађивали смо 7 тона млека дневно, а сада је то три пута више – 22 тоне млека на дневном нивоу, које откупљујемо од 150 фармера из Шумадије и Поморавља” – наводи Стево Зељић.

-Од тренутка доласка у Србију, па све до данашњих дана компанија “Лидл“ је инвестирала 390 милиона евра у Србији – каже генерални директор Лидла Србија, Томислав Шапина.

Додаје и да је пружање подршке домаћим добављачима, кроз свакодневну сарадњу, али и иницијативе попут бренда “С љубављу, домаће” важан корак у њиховом развоју.

-Сарадња са нама је одлична пословна прилика, јер осим пласмана у 53 продавнице у Србији, ми нудимо и потенцијал за извоз кроз нашу мрежу продавница у другим земљама. Очекујемо да ће у 2021. години вредност извоза добављача кроз наш систем бити виши од 5 милиона евра, највише млечних производа и производа из Лидлове пекаре. У око 700 Лидлових продавница у иностранству, између осталих, у Румунији, Бугарској, Хрватској и Словенији, већ се налазе производи из Србије, а ускоро се очекују и на словачком тржишту – истакао је Шапина приликом сусрета са власницима млекаре “Круна” у Великој Плани.

Д.Р.А.

фото: ТВ Смедерево

Comments are closed.