PROCEDURA ZA PRIJAVU ZAPOSLENIH KOJIM IMAJU RADNU OBAVEZU TOKOM OGRANIČENJA KRETANJA

Gradski štab za vanredne situacije utvrdio je proceduru koja se odnosi na prijavu zaposlenih koji imaju radnu obavezu za vreme policijskog časa kao i o mogućnosti uspostavljanja linija gradskog i prigradskog prevoza za vreme trajanja vanrednog stanja.
U cilju primene Uredbe o izmenama i dopunama mera za vreme vanrednog stanja u oblasti prevoza putnika u drumskom saobraćaju u nastavku vas obaveštavamo o proceduri koja se odnosi na prijavu zaposlenih koji imaju radnu obavezu za vreme policijskog časa kao i o mogućnosti uspostavljanja linija gradskog i prigradskog prevoza za vreme trajanja vanrednog stanja:

 

1. Privredni subjekti prijavljuju, preko Ministarstva privrede, MUPu svoje zaposlene koji imaju radnu obavezu za vreme policijskog časa;
2. Po dobijanju dozvole MUPa , privredni subjekat se obraća gradu Smederevu sa iskazanom i obrazloženom potrebom za prevoz svojih zaposlenih (navodi broj zaposlenih, polazno i završno odredište i vreme polaska i odlaska);
3. mejl za prijavu je vanredni.prevoz@smederevo.org.rs;
4. grad Smederevo se obraća Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture za dobijanje prethodne saglasnosti;
5. Prethodna saglasnost Ministarstva se može izdati uz uslov da privredni subjekat koji će vršiti prevoz putnika dobije dozvolu za vozača od MUPa za kretanje u vreme policijskog časa i kada ih obavesti o odobrenoj ruti prevoza i terminima.
6. Prevoznik se preko Ministarstva privrede obraća MUPu i ako dobije dozvolu za kretanje u vreme policijskog časa može da organizuje prevoz.

 

Na ovaj način i zaposleni i vozač imaju dozvolu MUPa za kretanje u vreme policijskog časa, a sama linija prevoza ima dozvolu Grada i saglasnost Ministarstva.

 

NAPOMENA: Prioritet u dobijanju dozvola imaće prevoz medicinskog i nemedicinskog osoblja i prevoz zaposlenih lica u komunalnim službama čije je funkcionisanje neophodno.
SDN

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *