УТОПИО СЕ МЛАДИЋ У ДУНАВУ?

Како сазнају „Смедеревске новине“, двдесетједногодишњи Н.А. се утопио у Дунаву код Смедерева,  а за његовим телом се још трага. Према незваничним сазнањима, до утапања је дошло након што су тројица младића покушали да са једног укотвљеног брода украду нафту. Они су се чамцем приближили броду, покушали да отворе резервоар, али је један од њих, под још неразјашњеним околностима, упао у реку.

У Вишем јавном тужилаштву у Смедереву незванично  је за наш портал потврђено да су о овом догађају усмено обавештени.

Како сазнајемо, двојица младића који су били са утопљеником су приведени, а истрага је у току.

Ј.В.

 

 

9 thoughts on “УТОПИО СЕ МЛАДИЋ У ДУНАВУ?

  • 7. фебруара 2019. at 16:35
    Permalink

    Pa to vam je Smederevo , lažu čim otvore usta , a policija je došla tek sutradan u 10h . A u “februaru” na Dunav je verovatno zabranjen samo ovom “pametnom” Sajberu ….a brod prodaje naftu , ali eto , kad se desi neka tragedija , onda posada prijavljuje kradju , i to zna cela okolina …

    Reply
  • 5. фебруара 2019. at 23:44
    Permalink

    A šta su tražili u Februaru na Dunavu noću?

    Reply
  • 5. фебруара 2019. at 21:52
    Permalink

    kako se prica utopio se bezeci od policije a ova dvojica su se predala.

    Reply
  • 5. фебруара 2019. at 14:12
    Permalink

    Javna je tajna da vecina koriste dizel sumnjivog porekla najcesce iz marifetluka sa brodova i iz ruskih kamiona koji dodju na utovar voca u Udovice i dr.Tako se pjlacka drzava !

    Reply
  • 5. фебруара 2019. at 01:05
    Permalink

    Ovo je Nemanja zena mu je trudna 6. mesec, bio je najbolji drug mojoj sestri…

    Reply
  • 4. фебруара 2019. at 22:31
    Permalink

    A iz kog izvora znate da su bas otisli da kradu naftu???

    Reply
    • 5. фебруара 2019. at 01:07
      Permalink

      Zato sto su Nemanjini drugovi (ovo koji su bili sa njim) rekli policiji kad je stigla.

      Reply
    • 5. фебруара 2019. at 13:19
      Permalink

      A jel može neko da bude toliko glup pa da ne zna? Pa valjda piše da su dvojica privedena?! A i verovatno su imali nešto kod sebe od alata, ili burad…

      Reply
    • 5. фебруара 2019. at 17:46
      Permalink

      Kupili su naftu, ne kradu oni nego oni sto prodaju.

      Reply

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *