„LIDL“ KAMIONČE U UTORAK NA TRGU, OTVARANJE OBJEKTA U ČETVRTAK

Kako je nemački trgovinski lanac „Lidl“ ranije najavio, otvaranje 16 prodavnica u 12 gradova u Srbiji, biće u četvrtak, 11. oktobra. Prodavnice će početi da rade istovremeno, u 8 sati, i to u Beogradu, Boru, Zrenjaninu, Kragujevcu, Leskovcu, Nišu, Novom Sadu, Smederevu, Somboru, Subotici, Užicu i Šapcu.
Otvaranje završenih prodavnica u drugim gradovima, kako je najavljeno, uslediće od novembra i biće nastavljeno u narednim mesecima, s obzirom na to da „Lidl“ Srbija najavljuje dalje širenje maloprodajne mreže.
Iz kompanije najavljuju da su za potrošače u Srbiji pripremili pažljivo odabran asortiman od 1.500 proizvoda, a na policama prvog savremenog diskonta naći će se jedinstveni „Lidl“ brendovi, ali i proizvodi domaćih dobavljača. „Lidl“ je, kako navode, više od maloprodavca hrane i posebno ga izdvajaju vremenski ograničene akcijske ponude neprehrambenih proizvoda koje se svake nedelje menjaju, pa će u prodavnicama moći da se pronađu i proizvodi kao što su mali kućni aparati, tekstil, igračke, alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo i još mnogo toga.
U proces izgradnje prodavnica kompanija je aktivno uključila domaću građevinsku industriju angažovanjem 200 podizvođača – projektantskih, nadzornih i izvođačkih firmi. Prve potrošače u „Lidl“ prodavnicama dočekaće više od 1.000 prodavaca. Oni su, zajedno sa ostalim kolegama, u sklopu temeljnih priprema za otvaranje prošli višemesečne obuke kako bi odgovorili na potrebe potrošača. U trenutku otvaranja, u „Lidlu“ će raditi više od 1.500 zaposlenih, navodi se u saopštenju.
U susret najavljenom otvaranju prodavnica, građani Sombora, Subotice, Zrenjanina, Novog Sada, Leskovca, Niša, Smedereva i Kragujevca imaće priliku da se na centralnim gradskim trgovima, zahvaljujući „Lidl“ kamiončetu, upoznaju sa jedinstvenim „Lidl“ brendovima koje do sada nisu imali prilike da kupuju u Srbiji, a koji će ih, po otvaranju, čekati na „Lidlovim“ policama.
Domaćini „Lidl“ kamiončeta su omiljeni radijski dvojac, Dragan Ilić – na terenu i Gorica Nešović – u radijskom studiju, koji će, od subote 6. do utorka 9. oktobra, sa posetiocima, slušaocima i potrošačima ćaskati na temu otvaranja „Lidla“ i onog što prvi savremeni diskontni lanac u Srbiji donosi.
-Pozivamo sve zainteresovane da dođu da se upoznamo, isprobaju naše proizvode i uvere se u njihov kvalitet. Jer za „Lidl“ kamionče važi jednostavno pravilo: „Što u izlogu – to i u radnji” – rekla je rukovodilac korporativnih komunikacija u „Lidlu“Srbija, Martina Petrović.
„Lidl“ karavan u Smederevo dolazi u utorak, a druženje sa građanima odvijaće se na glavnom gradskom trgu od 8 do 9 časova ujutru.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *