СКАНДАЛ У БОЛИЦИ: ИЗБАЦИЛИ ЖЕНУ ИЗ УРГЕНТНОГ, ЈЕР НИЈЕ ИМАЛА УПУТ?!

Суграђанка Љиљана Глигоријевић, која је због напада жучи покушала да у смедеревској болници затражи лекарску помоћ, избачена је из Ургентног јер није имала упут Хитне помоћи!

-Позлило јој је у ноћи између 6. и 7. маја, пола сата иза поноћи.  Мама је иначе тежак срчани болесник, има три уграђена стента, дијабетичар је, нема хрскавицу у колену, дакле, заиста у тешком стању. Пошто живи одмах преко пута Ургентног , тата је тамо и одвео, јер није могла да се пење до Хитне. Није било гужве, ниједног пацијента. Али, није имала упут и нису хтели да је прегледају. Прећено им је обезбеђењем, избацили су их као псе – сведочи за „Смедеревске новине“ Љиљанина ћерка Бојана, која се нашој редакцији и обратила са жељом да јавности укаже на скандалозно понашање лекара Ургентног блока.

Лекарка је, каже, инсистирала на упуту из Хитне, јер се, рекла је, тамо процењује да ли је потребна интервенција у Ургентном.

У смедеревској болници потврђују да су упознати са поменутим случајем, јер „дежурни лекари подносе в.д. директору, сваког јутра усмене извештаје о дешавањима у протеклој ноћи“. Није нам, међутим, одговрено на питање да ли су и које мере у вези са овим инцидентом предузете.

-Уколико је дошло до неадекватне комуникације докторке према суграђанки која Вам се обратила, не оправдавамо такво понашање и извињавамо се, а пошто је управо успешна комуникација темељ разумевања, поверења и обостраног задовољства пацијента и медицинског радника, у циљу превазилажења оваквих ситуација, организујемо  едукативна предавања на ту тему за наше запослене – наводи се у писаном одговору Светлане Стојковић Томић, помоћнице директора за немедицинске и ПР послове смедеревске болнице, нашој редакцији.

Наводи да се у Ургентном збрињавају пацијенти који „захтевају хитну и неодложну интервенцију“ уз објашњење да се „по процедури такви пацијенти примају и одмах им се указује помоћ, преко службе хитне помоћи Дома здравља, односно са упутом изабраног др медицине када он утврди да је реч о ургентном стању“.

-За пријем и збрињавање хитних стања није потребан упут лекара опште праксе уколико ординирајући лекар Ургентног центра процени да се ради о таквом стању и степену хитности који непосредно угрожавају живот пацијента – наводе из смедеревске болнице.

Додају и да је у Општој болници сваком пацијенту, који сматра да му је ускраћено или повређено неко право, омогућено да, преко секретарице, закаже разговор код директора или помоћника директора, који их примају одмах или у што краћем року. Суграђанка која нам се обратила каже да је након инцидента захтевала пријем код директора болнице, али јој то није дозвољено. У болници, пак, то негирају.

-Како у нашој евиденцији немамо података да се суграђанка о којој је реч обраћала за разговор руководству, можете је обавестити да нам се јави – наведено је у одговору.

Бојана Глигоријевић каже да се усмено обратила министарству здравља, а сада припрема сву неопходну медицинску документацију своје мајке коју ће приложити уз писмену пријаву надлежним службама и инспекцији.

-Саветовали су ме из министарства да то урадим, јер нису могли да верују да се лекари, који су положили заклетву, тако понашају. Објаснили су ми да пацијент није дужан да зна да ли је за интервенцију у Ургнетном потребан упут или не, и да су лекари у Ургентном дужни да укажу помоћ сваком ко се јави, чак и ако нема књижицу, а моја мајка је имала. Нарочито је, објаснили су ми, отежавајућа околност чињеница да је мама тако тежак болсеник, због чега су ми и рекли да уз пријаву приложим и медицинску документацију – каже наша суграђанка.

Истиче да неће одустати и да ће инсистирати на одговорности за овакав поступак.

-Ако је моја мама требало да плати цену да се овакво срамно понашање лекара у смедеревској болници прекине, нека буде тако – изричита је Бојана.

Ј.В.

 

12 thoughts on “СКАНДАЛ У БОЛИЦИ: ИЗБАЦИЛИ ЖЕНУ ИЗ УРГЕНТНОГ, ЈЕР НИЈЕ ИМАЛА УПУТ?!

  • 30. maja 2018. at 02:48
    Permalink

    Smederevo, grad haosa i ludila …na svakom koraku. Gde li smo svi to pogrešili ??? Mislite o tome!

    Reply
  • 26. maja 2018. at 20:12
    Permalink

    Ako je gospodja i trazila prijem kod direktora naravno da je nema u evidenciji,zato sto evidenciju vodi nepismena zena.Tako je to u nasoj bolnici nepismeni kolo vode a pacijenti stradaju.

    Reply
  • 25. maja 2018. at 20:47
    Permalink

    Zbog iste takve situacije i neljubaznosti med.sestre moje dete ostalo je bez jednog testisa,dok se dete previjalo od bolova ona nam je rekla da oni koji su pred umiranje idu preko reda,da su nas primili na vreme to se ne bi desilo jer je svaki minut bio presudan,onakvo nesto neljubazno u zivotu nisam srela

    Reply
  • 25. maja 2018. at 10:15
    Permalink

    Kada je sve u v.d. stanju onda nema ni kvalitetnog rukovođenja!

    Reply
  • 25. maja 2018. at 07:51
    Permalink

    U bolnici je zaposleno mnogo kadrova čija zvanja nemaju apsolutno nikakve veze sa delatnostima u zdravstvu ali posle kursa postaju stručno osposobljeni da leče pacijente ,a da bih om oslobodoli mesta takvima za zaposlenje
    ,medicinski tehničari i sestre premeste u sdministraciju. To se isto radi i u Domu zdravlja Smederevo.

    Reply
  • 25. maja 2018. at 06:30
    Permalink

    Dekan Nešić,poljoprivredni stručnjak iz Godomina je sada u bolnici zadužen za obezbeđenje i on procenjuje koga treba ga zaštiti u bolnici kada se pojedini lekari ponašaju bahato,osijono i neprofesionalno. Predhodno je Nešić bio zadužen za pomoćno osoblje bolnice( čistačice) i maksimalno im je bio posvećen na radnom mestu a sa dosta čistačica“ družio se i van radnog vremena angažujući ih na druge poslove gde je bilo obostranog zadovoljstva. Treba provetriti bolnicu da bih se osvežilo osoblje i uredilo poslovanje u svim segmentima bolnice.

    Reply
  • 24. maja 2018. at 15:46
    Permalink

    Sve pohvale za urgentni centar👍

    Reply
  • 24. maja 2018. at 14:52
    Permalink

    Изненађен сам овом тврдњом за особље ургентног, у највећој гужви са најтежим пацијентима били су коректни према лакшим пацијентима. Ово тврдим на основу личног искуства. Некажем да овај текст није тачан или да је злонамеран, само сам непријатно изненађен. Надам се да је госпођи добро, а овај случај обавезно испитати и аком има одговорности казнити. Сигуран сам да госпођа није дошла у болницу зато што незна шта ће са собом од досаде, желим јој добро здравље и што мање одлазака лекару.

    Reply
  • 24. maja 2018. at 14:45
    Permalink

    Ovo je nazalost samo jedan slucaj najgore osoblje imamo u bolnici. Da li mozete da pisete o tome zasto nema hitne sluzbe za decu? Sa detetom od dve god Sam cekala dva ipo sata na odeljenju jer doktorka dezura I u porodilistu. Sramota velika

    Reply
  • 24. maja 2018. at 13:45
    Permalink

    Ja sam pre dve godine imala prelom noge i deca su meodvela pravo na urugentni. Nisu hteli da me prime bez uputa već sam morala da skakućem na jednoj nozi do hitne. Da nije tužno bilo bi smešno. I kao što reče pokojni Čkalja,, Ko hoće da umre naka se javi u Smederevsku bolnicu“.

    Reply
  • 24. maja 2018. at 13:25
    Permalink

    Treba ljudi da se pobune i ustanu protiv njih u bolnici pa da vide kako onda moze sve….Nego sto su ljudi takvi da cute i trpe i kao bice bolje.Svaki put kada sam otisao u bolnicu ja sam haos napravio i svadjao se i raspravljao necu da im cutim i trpim tu torturu…Dok mi je baka bila ziva 2 sata je lezala slogirana u hodniku da bi je neko pregledao,dok nisam poceo da vicem i pozvao zastitu pacijenata i nacelnika bolnice onda sve moze posle….

    Reply
  • 24. maja 2018. at 13:13
    Permalink

    Da vas možda nije primila jedna mala plava nazovi lekarka koja pacijente naziva budalama pa zove obezbedjenje da je čuva, nepotrebno davajući sebi na važnosti. Toliko o uzajamnom odnosu nekih lekara….

    Reply

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *