НАЧЕЛНИЦА ГРАДСКЕ УПРАВЕ НЕ ПЛАЋА ГРЕЈАЊЕ ГОДИНАМА

Милијана Новаковић, начелница ГУ Смедерево

Начелница Градске управе Милијана Новаковић већ деценију не плаћа све своје рачуне за грејање, па је њен дуг овом јавном предузећу достигао 240.698,11 динара. На име тог дуговања, међутим, за све ово време није била утужена нити јој је достављено решење о извршењу, због чега је највећи део ове суме застарео. И док осталим корисницима услуга ЈП „Грејање“ Смедерево и за много мање цифре стижу коверте извршитеља, начелница Новаковић, чија је зарада међу највишима у смедеревском јавном сектору, тако се греје за џабе и не мора да плаћа услуге које редовно користи.
Према информацијама до којих су дошле „Смедеревске“ гомилање неизмирених обавеза почиње половином 2007-ме године, провлачи се кроз целу 2008-му и достиже цифру од 64.000 динара. Потом следе две године када су обавезе за грејање редовно измириване, а онда се наставља низ „наизменичног“ (не)плаћања рачуна. Делимично су плаћена 2011-та, 2013-та, и цела 2015-та година, али између има „рупа“ од по једне и више година. Последњих годину и по дана, додуше, била је мало ревноснија, па је тако, половина рачуна плаћена.
У подацима до којих су стигле „Смедеревске“ јасно је скривена „матрица“ према којој је начелница Градске управе успела да пронађе начин да јој добар део дуга за грејање застари. То свакако не би могло да се деси да неко листе њених дуговања, опомене и утужења, не оставља „по страни“.
-Систем функционише тако да се за сва дуговања, вероватно и њено, уредно пишу тужбе. Међутим, ако неко ту тужбу, или сада задужење, није проследио суду, односно извршитељима, онда тај предмет, логично, ни не улази у процедуру. Све се то уноси у електронском облику, у систем је унета ознака о „утужењу“, али како оно физички није доспело до органа који се баве наплатом дуга, могуће је да дође до застаревања, које, како знамо, наступа након годину дана – објашњава наш саговорник упућен у ову проблематику.
Такође, наводи, ако је у систему већ наведено да је неко утужен, немогуће је да за исти период буде утужен два пута. Тако уз помоћ некога из јавног предузећа „Грејање“ Милијана Новаковић годнама успева да избегне измирење свих својих обавеза и врло добро се ослања на законске могућности „застаревања“ дуга.
Милијана Новаковић запослена је у Управи града 1995-те године, а од 2003-ће, са кратким прекидом, налази се на месту начелника Градске управе. Информација о томе колико тренутно зарађује није доступна јавности. Зна се, међутим, да је у септембру 2012-те године, на њен конто „легла“ сума од 140.000 динара за плату, али и прековремени рад за који је у том месецу добила више од 25.000 динара, о чему су писали медији. У то време просечна зарада у Смедереву износила је 30.000 динара.

Ј.Ш.

 

38 thoughts on “НАЧЕЛНИЦА ГРАДСКЕ УПРАВЕ НЕ ПЛАЋА ГРЕЈАЊЕ ГОДИНАМА

  • 5. jula 2017. at 10:32
    Permalink

    a vi zaposleni u javnom stambenom što kukuričete ovde na ovom sajtu koji čita stotinak ljudi gde ste bili da prijavite ovo mnogo ranije. za sve se ovo zna godinama. u opštini i javnim preduzecima cvetaju kriminal i lopovluk a narocito otkako je jasna gradonacelnica znaci vec deset-dvanaest godina godina sa kratkim prekidom dok je bila u zatvoru. trebalo je tamo i da ostane.

    Reply
  • 2. jula 2017. at 17:44
    Permalink

    A sto bre spopadate tu jadnu zenu kad drug clan Gradskog veca, bivsi direktor pomenutog preduzeca, duguje skoro u dlaku isto. da se poveca plata Gradskom vecu 🙂

    Reply
  • 29. juna 2017. at 07:38
    Permalink

    ovo joj je omogucio direktor grejanja i finansijski

    Reply
  • 26. juna 2017. at 13:43
    Permalink

    Da li neko možda zna, zašto na sajtu Grada Smedereva u podacima o Načelniku Gradske uprave Milijani Novaković , u biografiji piše sve osim godine i mesta diplomiranja na Pravnom fakultetu s obzirom da kod svih ostalih taj podatak postoji????

    Reply
  • 25. juna 2017. at 08:44
    Permalink

    Ljudi bila desna ruka Jasne pa se posvadjase….sad je bili uvo za Jasnu…samo gleda sebe…a da je uzela uzela je mnogo i jos vise u kombinaciji sa Krsticem uzima…samo ce njena imovina da odskoči kada ode za godinu dana u penziju…zabranjeno zaposljavanje a ćerka zaposlena u novoj firmi urbanizam za stalno….strašno ali strašno

    Reply
  • 25. juna 2017. at 01:58
    Permalink

    Ko Milijanu poznaje, ni pakao mu nece tesko pasti!!!

    Reply
  • 24. juna 2017. at 18:38
    Permalink

    Ajde malo da vidimo kako radi nezavisno tuzilastvo, kako funkcionise nezavisna policija! Da vidimo da li u tuzilastvu postoje neke krivicne prijave Milijane..? Ako postoje, sta se desava sa njima? To jedino vi iz „Smederevskih novina“ i, eventualno, portala „Podunavlje“, mozete da otkrijete! Bas me interesuje da li ce i tim maticarkama da ponude nagodbu za 50 hiljada dinara, kao Krcumu..!? A uporedite „njegovu“ cifru i cifre svih sest maticarki zajedno! Za 20 puta manji iznos su osumnjicene (znaci, neko ih tek sumnjici!) maticarke! I njih privode, pisu novine, dobile otkaze, sve zene su psihicki obolele od mobinga i maltretiranja! Ali, one nisu Jasnine!!! Za razliku od Krcuma i Milijane! I Sladje i ostalih..! Ovo nije grad – ovo je ludnica!!! Zahvaljujuci Jasni, zatim ovoj „postenoj“ sa slike, onoj „postenoj“ iz Radinca, i svim ostalim postenima iz Pokreta za Smederevo. Kada ce vise taj Stosic da dodje da pocisti bagru..!

    Reply
  • 24. juna 2017. at 14:17
    Permalink

    Svaka cast gospodinu Jovici Seslaku na ne zavisnom novinarstvu . Puna podrska Smederevskim novinama samo hrabro i razotkrijte jos neke afere koje tresu nas grad. Sta se dogadja sa nadzidjivanjem Sportskog centra?

    Reply
  • 24. juna 2017. at 11:41
    Permalink

    Hitno ispitati umesanost pojedinaca iz nadleznih drzavnih organa u prikrivanje nezakonitih radnji !!!

    Reply
  • 24. juna 2017. at 06:23
    Permalink

    To je jedna naduvana prepotentna osoba koja je umislila da moze da radi sta hoce tj tako joj dozvolili u svakoj vlasti ta je znala da se ljigavi i uvlaci da bi kao bila nesto rukovodece to je sljam jedan treba je uhapsiti njen je muz bio covek za primer ali je pre vremena umro a i vidi se zbog cega sa kim je ziveo i sad se u grobu prevrce niko normalan jebi drzao milijanu da bude sef gradske uprave ma ni seoske

    Reply
    • 24. juna 2017. at 17:51
      Permalink

      Potpisite se imenom i prezimenom pa pisite ovakve bljuvotine

      Reply
  • 24. juna 2017. at 06:18
    Permalink

    A krivicne prijave u Tuzilastvu!? Ceo grad vec zna da se nalaze u fiokama mesecima i godinama. Sve ih stiti vlast! Krcum kaznjen sa 50 hiljada dinara!? Zasto „Smederevske novine“ ne objave ime tog tuzioca iz Osnovnog javnog tuzilastva? Da svi vidimo.

    Reply
  • 24. juna 2017. at 06:18
    Permalink

    A krivicne prijave u Tuzilastvu!? Ceo grad vec zna da se nalaze u fiokama mesecima i godinama. Sve ih stiti vlast! Krcum kaznjen sa 50 hiljada dinara!? Zasto „Smederevske novine“ ne objave ime tog tuzioca iz Osnovnog javnog tuzilastva? Da svi vidimo.

    Reply
  • 23. juna 2017. at 20:45
    Permalink

    A njen prijatelj Krstic – Skobaljac?

    Reply
  • 23. juna 2017. at 15:40
    Permalink

    Treba pustiti mlađe i ne iskvarene ljude sa novim idejama da vode grad, a ne frustrirane babe i kriminalci. Kad vidim ovu Milijanu, 3 dana nemam sreće. Dok Smederevci čekaju kadrovske promene u vrhu vlasti na lokalu, Jasna i njena banda uredno broji velike pare i dalje uživaju.

    Reply
  • 23. juna 2017. at 12:47
    Permalink

    SVE POD LUPU!! OD DIPLOMA PA DO IMOVINE!! OD JASNE I MILIJANE A NIKAKO NE ZABORAVITI SLAĐANU JANIĆIJEVIĆ, TU TEK IMA DA SE ISKOPA SVAŠTA!SRAMOTA, SRAMOTA, SRAMOTA!

    Reply
    • 23. juna 2017. at 20:42
      Permalink

      Da, da. Njena prijateljica Sladjana Janicijevic. Postadose najbolje prijateljce od kada podelise otkaze maticarkama. Ta „postena“ Janicijevicka pokrenula disciplinsku, a ova „postena“ (kao sto se vidi iz novinskog teksta) Milijana im podelila otkaze. I namestile im policijsko privodjenje. Zenama koje su primale 25 hiljada platu!? A vidite nju „postenu“!? Sebi pisala prekovremeni, ne placa grejanje, ta Sladjana imala veci koeficijent godinama od zakonom propisanog!? Ali, ko jos mari za zakon… Pitajte ove sto rade u Gradskoj upravi kakve su njih dve. Milijana i Sladja. Slican se slicnom raduje. Vinjak i starleta. Bogami, nece jos dugo!

      Reply
  • 23. juna 2017. at 12:17
    Permalink

    Molim sve zaposlene iz javnih preduzeća koji su u mogućnosti da pogledaju dugovanja krupnih Smederevskih zverki i da ista ovde objave.

    Reply
  • 23. juna 2017. at 08:56
    Permalink

    Ovu spodobu treba što pre smeniti i naplatiti joj sve neplaćene račune . Dotična je spremna na sve samo da se zaštiti,kako se čuje po izvorima bliskim trenutnoj garnituri ona i još jedan bliski Jasnin saradnik traže sasatanak sa Stošićem da bi mu ponudili svoje usluge u zamenu za „gledanje kroz prste“ za počinjene zloupotrebe i propuste. Iskreno se nadam da će dotočna otići i pre same Jasne jer ovlike bhatosti i bezobrazluka ne verujem da igde ima. Pored tolike plate i tolikih šema koji se mere milionima dinara u poslednjih 20 godina na čelu gradske uprave njoj „zinulo dupe“ da „uštedi“ neplaćanjem računa za komunalne usluge javnim preduzećima čiji je grad osnivač a dotična gradski funkcioner najvišeg radga. HITNA SMENA i aps za sve u lancu koji su ovo omogućili.

    Reply
  • 23. juna 2017. at 08:55
    Permalink

    treba da odgovaraju i svi direktori i sefovi finansija u toplifikaciji koji su godinama znali za ovakve malverzacije ali nisu smeli ili hteli da zucnu da se ne zamere najvecem skotu i mesetaru u opstini. nije ova jedina koja muze budzet na razne kriminalne nacine ali je svakako najveca lopovcina i prevarant.

    Reply
  • 23. juna 2017. at 01:53
    Permalink

    e vala doći će i njoj đavo po svoje! najveće zlo u gradskoj upravi od postojanja. njoj je jedino Sedlar rekao u lice ko je i šta je i to pred svim radnicima gradske uprave.!

    Reply
  • 22. juna 2017. at 23:13
    Permalink

    Isti komentator koji se krije iza raznih imena se odao nepismenoscu, a pitanje je – koliko moze da kosta tekst jednog novinara koji radi za ‘smederevskenovine.rs’, rucak? 30e?

    Reply
    • 23. juna 2017. at 08:43
      Permalink

      Kkk …. Šta li si ti Bogu zgrešio(ili zgrešila) kada moraš da braniš ovakve skotove kao što je dotična.
      Može biti da si jedan od njenih mnogobrojnih poltrona kojima dolazi kraj. Samo da znate svi vi poltrončići da će i vaša draga Milijana kada dođe „sudnji čas“ vrlo brzo početi da pljuje i po samoj Jasni a tek po vama miševima biće toliko pljuvanja da nećete morati da se kupate jedno mesec dana. Inače dotična je sve radila i trpela iz ličnog interesa i najnižih pobuda tako da je treba suditi i osuditi za sve a vama njenih poltronima veće kazne nema nego kada se pogledate u ogledalo i prepoznate sebe kao nuku koja je služila ovom zlotvoru. zato da bi vam bilo malo lakše slobodno ispljujte sami sebe jer kod naroda niste ček ni to zaslužili.

      Reply
    • 23. juna 2017. at 17:07
      Permalink

      @Kkk kao neutralni pratioc smederevskih novina, zelim da pitam osobu koja se krije iza ovog imena koja simbolicno predstavlja na nesto… koliko kosta ovaj tvoj komentar? verujem da bi bilo i dva komentara za sendvic, ali sigurno od jasne nisi dobio/la sendvic za ovo… jadni ste vi ljudi koji znate istinu a cutite, niste mi jasni..ajde sto vas grDonacelnica sisa, ovce i jesu za sisanje, ali nemoj da sirite pamet.. ponasajte se u skladu sa dozvoljenim.. cutite i glavu u svoje dupe…

      Reply
  • 22. juna 2017. at 17:59
    Permalink

    Proveriti i njen dug za smeće i vodu. Za vodu nijedan racun plaćen od 1998 godine kao ni za smece. Cepa račune ispred ljudi. Bahata Načelnica koja može sve i koja je produžena ruka DS u sadašnjoj gradskoj vrhuski. Samo više mače moje nema jer bahatosti dodjem kraj .
    Molim uprave svih preduzeća da bez obzira na zastarelošta tuže ovu individuu i da joj na konto kamate uzmu svaki dinar a vlast molim da uvede obavezu da svi koji rade u javnom sektoru u smederevu nemaju pravo na otpis duga pa će onda još neka imena da da isplivaju i poziciona i opoziciona.

    Reply
  • 22. juna 2017. at 17:51
    Permalink

    O Milijana, Milijana, da li je ovo tvoj kraj? A sledeće godine u penziju treba da ideš! Pa kako sad, kad te maknu sa mesta Načelnika uprave, će ti bude manji prosek za penziju, a možda ceš završiš i u ćorku?

    Reply
  • 22. juna 2017. at 17:18
    Permalink

    E vala ni manje žene ni većeg zla, smrada i ljige od Milijane. Svim vladajućim garniturama je odgovarala i završavala najprljavije poslove. Trpela je ta sve uvrede i poniženja, naročito od Jasne koja ju je više puta kada ne uradi nešto kako je ona tražila gadjala pepeljarom, ili mobilnim telefonom. To svi u opštini znaju. Nauzimala se ta para za zapošljavanje ljudi, na tenderima, čiji je predsednik komisije , na pisanju prekovremenih sati samoj sebi i td… nema tu kraja njenom lopovluku. A što se tiče ne plaćanja grejanja, priča se da joj je već nekih četristo, petsto hiljada otpisano, jer bože moj, žena je Bogom dana, zašto bi plaćala grejanje kao i svi ostali smrtnici. Nadam se da će nadležni organi konačno da provere poslovanje ove žene i kazne je kako i zaslužuje.

    Reply
  • 22. juna 2017. at 17:12
    Permalink

    Narod da plaća račune, a bahati funkcioneri ne.

    Reply
  • 22. juna 2017. at 16:59
    Permalink

    Kada će više da se stane na put krimogenoj grupi Jasne Avramović?!

    Reply
  • 22. juna 2017. at 16:55
    Permalink

    Najzad da neko spomene i ovu SKOTINU I KRIMINALACA!

    Reply
  • 22. juna 2017. at 16:48
    Permalink

    Dobro jutro Pravdo . Zakone , Postena Srbijo . Cestiti nadlezni drzavni organi a i svedoci .

    Reply
  • 22. juna 2017. at 16:22
    Permalink

    Veštica Milijana je prvo drpisala sa žutima, pa je nastavila sa Jasnom Avramović više od decenije. Odvratnije i bahatije žene nisam sreo u svom životu od Jasne i Milijane. Ovo je smešno sa ne plaćanjem grejanja u odnosu na ono koliko se nalopovisala sa mesta načelnice gradske uprave.

    Reply
  • 22. juna 2017. at 16:16
    Permalink

    E bas lepo da je neko stisnuo petlju da nacepi ovog skota!

    Reply
  • 22. juna 2017. at 14:34
    Permalink

    O tome se vec godinama prica i zna! Sramota! Bruka! Dno dna! A o tome koliko je novca uzela za sve one koji su se preko nje zaposlili i kojima je zavrsavala poslove to samo ona zna!

    Reply
  • 22. juna 2017. at 13:53
    Permalink

    Konacno E P I C E N T A R ! ! ! Gospodine Seslak svaka cast .

    Reply
  • 22. juna 2017. at 13:31
    Permalink

    Ranije se znalo, da ljudi idu kod nje da se posavetuju kako da izbegnu plaćanje računa. Milijana je desna ruka Jasne Avramović i nadam se da će jednog dana da odgovara pred zakonom i sudom. Kao čovek je mnogo loša i pokvarena. Ne zna se koja je zlobnija, da li Jasna ili Milijana!

    Reply
    • 23. juna 2017. at 01:24
      Permalink

      Polako je pocela da odgovara.. kazna nece da je zaobidje! Laza place za njom

      Reply

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *